محمد تقوی بعد از تساوی دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: باید از هواداران تراکتورسازی تشکر کنم که ما را غافلگیر کردند. در نیمه اول بازی را تا حدودی از دست دادیم.

وی افزود: مقابل تیمی بودیم که تا هفته پیش فینال آسیا بود. در نیمه دوم نشان دادیم بهتر هستیم. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: نشان دادیم می توانستیم در ضد حملات گل بزنیم. این مسابقه ای بود که فکر می کنم هواداران لذت بردند.

وی درباره گل آفساید تراکتورسازی تاکید کرد: در جریان بازی تنش وجود دارد. کاش همیشه فوتبالیست بودیم. الان می فهمم چقدر کار مربیگری سخت است. از داور عذرخواهی می کنم و باید به او حق بدهیم. 

تقوی درباره کنار گذاشتن آنتونی استوکس و لی اروین تاکید کرد: تیم بودن از همه چیز مهمتر است. ما امروز نشان دادیم تیم هستیم و برایمان فرقی نمی کند چه کسی باشد یا نباشد. کمیته انضباطی باشگاه با این مسئله برخورد می کند. تا سه روز پیش نمی دانستیم باید چه ترکیبی را انتخاب کنیم. در تمرین سعی می کردیم تلاش کنیم بفهمیم با چه ترکیبی بازی کنیم.

وی افزود: خبر ندارم استوکس کجاست. این بازیکن در اختیار باشگاه است. هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه تراکتورسازی نیست. هیچ بازیکنی در کل بزرگتر از هیچ باشگاهی نیست. اگر اینطور شد باید این بازیکن را کنار بگذاریم.

تقوی درباره کنار گذاشتن پهلوان گفت: شرایط آب و هوایی اجازه نمی داد پهلوان خوب کار کند. تعویض او تاکتیکی بود. ترجیح دادیم بازیکنی بیاوریم که روی هوا بیشتر کار کند.

وی ادامه داد: تیم ما باید به جمع مدعیان برسد. اگر اینطور نبود بازیکنان ما اینجا نبودند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.