مصطفی موسوی زنوز معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی درباره فحاشی در بازی روز گذشته این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: هواداران ما از جانب پرسپولیسی ها تحریک شدند و به شعارهای داده شده واکنش نشان دادند. ما بهترین تماشاگران را در اختیار داریم و آنها در بازی روز گذشته مشکلی ایجاد نکردند.

او ادامه داد: تماشاگران ما از شهرهای مختلف به ورزشگاه آزادی آمدند تا تیم محبوب خود را تشویق کنند و حضورشان با همه خستگی شان در استادیوم ارزشمند است و آنها عکس العملی در قبال فحاشی پرسپولیسی ها نشان ندادند. در مجموع رفتار هواداران در ورزشگاه آزادی عالی بود و به نظرم تنها بازی بود که مشکلی پیش نیامد و شاهد دعوا و درگیری میان هواداران ۲ تیم نبودیم و بازی به خیر و خوشی به پایان رسید.

برافراشتن پرچم کشور ژاپن ارتباطی به فینال لیگ قهرمانان آسیا ندارد 

موسوی درباره برافراشتن پرچم کشور ژاپن از سوی هواداران تراکتورسازی بیان کرد: هواداران ما علاقمند به سوگیتا بازیکن ژاپنی تیم خود هستند و برای اینکه به این بازیکن روحیه بدهند پرچم کشور ژاپن را به ورزشگاه آزادی آوردند و بحث  بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسیده است و این موضوع ارتباطی به برافراشتن پرچم کشور ژاپن در استادیوم ندارد. پرسپولیسی ها هم پرچم کشور کرواسی را به ورزشگاه ها می آورند و هیچ اتفاقی هم رخ نمی دهد.

برنامه های فرهنگی زیادی برای هواداران تراکتورسازی در نظر داریم 

معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: ما از رفتار هواداران خود در ورزشگاه ها راضی هستیم اما باید کارهای فرهنگی بیشتری انجام بدهیم که دیگر شاهد درگیری و فحاشی در استادیوم ها نباشیم. به هر حال برنامه های فرهنگی زیادی در نظر داریم که به زودی اقدامات لازم را انجام می دهیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: برای اولین بار یک پارکینگ اختصاصی ورزشگاه آزادی در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار گرفت و هواداران ما از تونل شماره ۴ می توانستند رفت و آمد کنند که جا دارد از مسئولان حراست ورزشگاه آزادی و وزارت ورزش و جوانان که همکاری خوبی با ما کردند تشکر کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.