به دنبال اعلام کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی مبنی بر اینکه بازی برگشت تیم‌های فوتبال ریورپلاته و بوکاجونیورز در فینال جام لیبرتادورس در خارج از خاک آرژانتین برگزار خواهد شد، اکنون به نوشته نشریه سان انگلیس، قرار است که این بازی روز هشتم دسامبر در استادیوم خلیفه شهر دوحه قطر برگزار شود.

اغتشاش هواداران ریورپلاته پیش از بازی برگشت و حمله آنها به اتوبوس تیم بوکاجونیورز که منجر به جراحت دو بازیکن تیم میهمان شد، این بازی را تا کنون دو بار به تعویق انداخته است و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی هم برای مجازات کردن تیم ریورپلاته آن را از بازی در ورزشگاه خانگی‌اش محروم کرده است.

پیش از این شهردار شهر جنوای ایتالیا با ارسال نامه‌ای به مسئولان برگزار کننده بازی از آمادگی این شهر برای پذیرایی از دو تیم خبر داده بود. اما اکنون نشریه سان مدعی شده است که این بازی در فاصله‌ای ۸ هزار ۲۶۹ مایلی از بوئنوس آیرس و در کشور قطر برگزار خواهد شد.

طبق گزارش سان برنده دیداری که در ورزشگاه ۴۰ هزار نفری خلیفه برگزار می‌شود، در این کشور می‌ماند تا در جام جهانی باشگاه که ۴ روز پس از آن بازی در ابوظبی امارات آغاز می‌شود شرکت کند.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه خانگی بوکاجونیورز با تساوی ۲ -۲ خاتمه یافت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.