اسحاق جهانگیری از روز گذشته دوشنبه ۱۹ آذرماه میهمان مردم هرمزگان بود و در این دو روز چند طرح و پروژه مهم را به بهره برداری رساند.

وی در روز اول سفر خود با حضور در روستای کوهشاه احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد در ۱۷۰ کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان، یک هزار و ۲۰۰ طرح اشتغال زایی شهری و روستایی را به بهره برداری رساند و سپس در نشست شورای اداری این استان شرکت کرد.

بهره برداری از مرحله نخست آب شیرین کن یکصد هزار مترمکعبی بندرعباس و مرحله نخست نیروگاه سیکل ترکیبی هرمز با ظرفیت ۱۶۰ مگابایت، بازدید از طرح توسعه بندر شهید رجایی و آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی بندرعباس از مهمترین برنامه های جهانگیری در روز دوم حضور در هرمزگان بود.

در سفر معاون اول رییس جمهوری به هرمزگان در مجموع یک هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان طرح در بخش آب و برق به بهره برداری رسید و ده ها طرح در بخش کشاورزی و صنعت و معدن نیز کلنگ زنی و افتتاح شد.

وزیران نیرو، صنعت و معدن، تجارت، کشاورزی، کار و رفاه اجتماعی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و رییس بنیاد مستضعفان و جمعی دیگر از مسوولان ارشد کشوری جهانگیری را در سفر به هرمزگان همراهی کردند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.