محسن علیجانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به سازمان صدا و سیما، گفت: در برنامه هایی دیده شده است که جایگاه رفیع مجلس مورد تعرض واقع می‌شود، چرا باید در برنامه های ساخت صدا و سیما بگویند شرم بر مجلس؟! تضعیف مجلس عاقبت خوبی ندارد، چه خواسته و چه ناخواسته. تضعیف مجلس یعنی تضعیف مردم.

وی در تذکری به رییس جمهور تاکید کرد: حال که با توجه به شرایط کشور با تدبیر مقام معظم رهبری و تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی یک آرایش مناسب در مقابل تحریم های ظالمانه شکل گرفته است، برنامه جامع و هماهنگ ظرفیت‌های اقتصادی کشور را در پنج حوزه حاکمیت، دولت، شبه دولتی و شبه خصوصی، نهادهای عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی ارائه کنید، در این صورت تحریم ها شکسته خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از دولت می‌خواهم که برای استان تهران فکری کند، وضعیت استان تهران در بحث های بحران آب، بازسازی و نوسازی مدارس، سامان دهی آسیب های اجتماعی و  شاخص های فرهنگی و اجتماعی اسفبار است.

علیجانی تصریح کرد: از رییس دانشگاه آزاد می خواهم به مصدومین و خانواده های داغ دار حادثه دانشگاه علوم تحقیقات توجه کند و اقدام جدی برای جلوگیری از تکرار این حوادث اندیشیده شود، در غیر این صورت در آینده از شما مطالبه جدی خواهیم داشت و باید پاسخ دهید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.