بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران درباره هزینه های زیاد دیوارکشی در اطراف مجلس،گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و اسناد آن موجود است و اگر کسی بخواهد، می تواند این موضوع را بررسی کند.

وی تأکیدکرد:مجلس قبلا دارای شرایط حفاظتی و حساس بود اما هم اکنون تبدیل به شرایط حیاتی شده است و دیوارکشی دست ما نیست، بلکه نهادهای امنیتی و ستاد کل فرماندهی معظم کل قوا و دستگاه های مجری در این زمینه شرایط را تعیین می کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: پس از اتفاقی که در حمله تروریستی به مجلس رخ داد، شرایط عوض شد و این موضوع عادی است و اگر کسی بخواهد بحث مالی آن را بررسی کند، اسناد آن موجود است و ما می توانیم در اختیارشان بگذاریم و از سوی دیگر در این موضوع مجلس کاره ای نیست و نهادهای امنیتی پیگیر موضوع هستند.

نعمتی در ادامه درباره گفتگوی روز گذشته یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس در مورد اینکه علی ضیاء به دلیل برنامه فرمول یک به مجلس فراخوانده شده است، گفت: اگر قرار است اخبار جلسات هیئت رئیسه مجلس به بیرون درز پیدا کند، حتما باید سخنگوی هیئت رئیسه این اخبار را اعلام کند.

وی تاکید کرد: جلسات ما با مسئولان همیشگی است و همواره با معاونان رئیس جمهور و رئیس سازمان صدا و جلسه داریم و در جلسه اخیر هم مسائل مختلفی مطرح شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس افزود:در جلسه ای که اخیرا با رئیس سازمان صدا و سیما و معاونانش داشتیم، یکی از مسائل مهمی که مطرح شد این بود که با توجه به فضای اقتصادی کشور، صدا و سیما به عنوان پشتیبان تولید باشد و همپوشانی بیشتری در این زمینه داشته باشد که رئیس مجلس شورای اسلامی این مسئله را مورد تأکید قرار داد.

نعمتی گفت: در آن جلسه در مورد اعتبارات سازمان صدا و سیما و نوع روابط این سازمان با مجلس مباحثی مطرح شد و همچنین در آن جلسه برخی از نمایندگان از نوع رفتار برخی افراد در صدا و سیما گله کردند اما مجری هیچ برنامه ای احضار نشده است و ما به خودمان اجازه نمی دهیم که کسی را احضار کنیم و جای سؤال دارد که برخی افراد به این موضوعات دامن می زنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.