این دیدار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه تختی شهر جم برگزارشد و در نهایت برنده نداشت.

زمین ناهموار ورزشگاه موجب اشتباهات متعدد بازیکنان تیم ها شد و به همین دلیل بازی کیفیت فنی بالایی نداشت.

مهم ترین اتفاق این دیدار اعلام ضربه پنالتی به سود تیم سایپا در دقیقه ۷۱ بود که «آرش رضاوند» این فرصت مناسب برای گلزنی را از دست داد. 

شاگردان «مهدی تارتار» درتیم پارس جنوبی جم درحالی با تیم سایپا دیدار کردند که در هفته گذشته با نتیجه ۲ برصفر مغلوب استقلال تهران شدند و شاگردان «علی دایی» نیز تیم پرستاره تراکتورسازی را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کردند.

در بازی امروز، مهدی تارتار و علی دایی سرمربیان دو تیم پارس جنوبی جم و سایپا بارها به تصمیم «پیام حیدری» داور این دیدار اعتراض کردند.

نیمه دوم همانند نیمه اول شاهد بازی زیبایی را از دو تیم شاهد نبودیم و باز هم تیم ها در خلق موقعیت گلزنی عملکرد موفقی نداشتند.

دردقیقه ۷۱ داور بدنبال خطای بازیکنان تیم پارس جنوبی جم به روی مهاجمان تیم سایپا به سود این تیم ضربه پنالتی اعلام کرد.

«آرش رضاوند» پشت این ضربه ایستاد، اما «رحمان احمدی» با عکس العمل به موقع او را ناکام گذاشت و ضربه او را به خارج از زمین فرستاد.

**ترکیب پارس جنوبی:

رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد، شهرام گودرزی، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، روح‌الله سیف‌اللهی (کیوان امرایی) ، مجید علیاری، ابراهیم صالحی( میرهادی میرجوان) و فرزاد حاتمی (محمد نوری)

**ترکیب سایپا: 

حامد فلاح‌زاده، ساموئل سارفو، رضا علیاری، عبدالله ناصری (امید جهانبخش)، سید ابوالفضل جلالی، رضا اسدی، محمد سلطانی‌مهر(روزبه شاه علی دوست)، رضا جعفری، علی دشتی، آرش رضاوند و آرمان رمضانی.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.