ایرج عرب پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم این دیدار را با پیروزی به پایان رسانده و موقعیت خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی در مورد دیدار روز سه‌شنبه پرسپولیس در لیگ قهرمانان برابر پاختاکور ازبکستان گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با آمادگی کامل به مصاف حریف ازبکستانی خود برویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اعتراض هواداران نسبت به گرانی بلیت افزود: این یک موضوعی است که باید بر روی آن کار شود. ما می‌خواهیم کارت هواداری را به هواداران ارائه دهیم که همانند کارت مترو و اتوبوس، بتوانند با تخفیف وارد ورزشگاه شده و هزینه زیادی پرداخت نکنند.

عرب در خصوص تمدید قرارداد با بشار رسن گفت: جلسه‌ای را با او داشتیم که خوشبختانه به توافق رسیدیم و با این بازیکن قرارداد دوساله منعقد کردیم. حالا او با آرامش به کارش ادامه می‌دهد.

وی درباره مطالبات بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس دغدغه مالی ندارند. قرار است ظرف سه، چهار روز آینده بخشی دیگر از مطالبات آنها را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با به تعویق افتادن بازی تیمشان برابر نساجی قائمشهر که گفته می‌شود پنجم فروردین برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ما جلسه‌ای را با رئیس سازمان لیگ برگزار کردیم، نقطه نظرات خود را به آنها دادیم و قرار شد که در این مورد با ما صحبت کنند.

عرب در پاسخ به این سؤال که بالاخره اعضای هیئت مدیره چه زمان انتخاب می‌شوند؟ گفت: این را باید از وزارت ورزش سؤال کنید. امیدوارم هر چه زودتر اعضای هیئت مدیره معرفی شوند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شما حکم مدیرعاملی خود را از وزیر ورزش دریافت کرده‌اید یا خیر؟ افزود: هنوز چنین اتفاقی نیفتاده ولی بیشتر تمرکز ما بر روی موفقیت پرسپولیس است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که علیرضا بیرانوند پیراهن اسپانسر تیم را بر تن نمی‌کند، خاطرنشان کرد: من چنین چیزی ندیدم، همه بازیکنان موظفند طبق قرارداد پیراهنی را بر تن کنند که اسپانسر تیم است و هیچ بازیکنی نمی‌تواند خود را از دیگران جدا بداند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.