مدافع فرانسوی سه سال قبل و با پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون یورو از لیون به بارسلونا پیوست و حالا ممکن است از جمع کاتالان‌ها جدا شود. بارسلونا علاقه‌مند است ماتیاس دی‌لیخت مدافع جوان و آینده‌دار آژاکس را جذب کند و با توجه به حضور پیکه و لگنت ممکن است اومتیتی قربانی این اتفاق شده و از بارسلونا در پایان فصل جدا شود.

اومتیتی که به تازگی از مصدومیت رها شده در لیست دشان برای دیدارهای ملی حضور دارد و در بازی‌های آینده قادر به همراهی بارسلونا خواهدبود. اما به نظر می‌رسد در صورت جذب دی‌لیخت مدیران باشگاه مشکلی با جدایی این بازیکن نداشته باشند و پیشنهادات او را بررسی خواهند کرد.

منچستر سیتی و منچستر یونایتد دو تیم اصلی خواهان اومتیتی هستند که در تابستان برای جذب این بازیکن تلاش می‌کنند. یونایتدها چند سالی است که به دنبال مدافع وسط باکیفیت هستند و جذب اومتیتی می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد. باتوجه به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا اومتیتی احتمالا مقابل منچستر یونایتد بازی خواهدکرد و این شانس را دارد برابر تیم آینده خود به میدان برود.

در سمت دیگر سیتیزن‌ها به دنبال جذب بازیکنی سطح بالا در این پست هستند و به نظر می‌رسد از لحاظ مالی مشکلی برای خرید اومتیتی نداشته باشند. هم‌چنین می‌توان گفت حضور مانگالا، بنجامین مندی و کوین لاپورته که در تیم ملی فرانسه با اومتیتی هم‌بازی هستند می‌تواند دلیل خوبی برای انتقال اومتیتی به اتحاد باشد.

البته اگر خبرهای مربوط به محرومیت نقل و انتقالاتی منچستر سیتی تبدیل به واقعیت شود، منچستر یونایتد بدون هیچ دردسری می‌تواند به جذب مدافع ملی‌پوش بارسلونا فکر کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.