احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا مازندران با اشاره به وضعیت جوی این استان طی روزهای آینده، اظهارکرد: سامانه جدید بارشی این هفته که استان را در بر گرفته ضعیف‌تر از سامانه قبلی است.

وی گفت: امروز چهارشنبه هفتم فروردین آسمان استان صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش نسبی دما است و در برخی ساعات شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

معاون اداره‌کل هواشناسی استان مازندران خاطرنشان کرد: از پنجشنبه بعد از ظهر شاهد بارش‌های پراکنده در مازندران خواهیم بود و در روز جمعه از ناپایداری هوا کاسته می‌شود اما در غروب همین روز بارش به صورت پراکنده در انتظار است.

اسدی گفت: شنبه هفته آینده آسمان استان صاف تا نیمه ابری و شب شنبه با افزایش ابر در غرب استان که با احتمال بارش پراکنده همراه است پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نیز بارش باران پیش‌بینی می‌شود اما با توجه به تغییرات نقشه و سامانه، تغییرات جوی مجدداً اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان مازندران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش‌ها مربوط به رامسر با ۳۸، کیاسر با ۵۰، گلوگاه با ۳۵ و سیاه بیشه با ۳۰ میلیمتر بوده و بیشترین بارش برف نیز مربوط به سیاه‌بیشه با ۱۶ سانتیمتر گزارش شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.