تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار پیش از شروع بازی با حواشی زیر همراه بوده است.

حواشی:

 *از حدود 3 ساعت پیش از بازی هواداران دو تیم در حال ورود به ورزشگاه فولادشهر هستند. 

* بلیت‌هایی که به هواداران فروخته شده، به قیمت 10 هزار تومان است و این در حالی است که سایر بازی‌هایی که در اصفهان انجام می‌شود، با بلیت‌های 5 هزار تومانی فروخته می‌شد. 

* در حالی که بازی امروز در ورزشگاه فولادشهر انجام می‌شود، اما در اشتباهی عجیب، روی بلیت‌ها محل بازی، ورزشگاه نقش جهان عنوان شده است. 

* در فاصله ۲ ساعت مانده به بازی هواداران پرسپولیس در قسمت‌های تعبیه شده در ورزشگاه فولادشهر مستقر هستند و این در حالی است که بیشتر صندلی‌های مختص به تیم میزبان خالی است. 

* پارکینگ‌های اطراف ورزشگاه فولادشهر مملو از اتومبیل‌ها و موتورهای افرادی است که برای تماشای بازی به ورزشگاه فولادشهر آمده‌اند.

* در فاصله یک ساعت مانده به شروع بازی ظرفیت جایگاه ویژه هواداران پرسپولیس کاملا پر شده است.

* هواداران زیادی از دو تیم در بیرون ورزشگاه هستند و به دنبال راهی برای ورود به ورزشگاه هستند؛ برخی تماشاگران نیز با بلیط پشت در مانده‌اند.

* بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس در هنگام کردم به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

* ازدحام در سکوهای فولادشهر به گونه‌ای است که تعداد بالایی از تماشاگران به صورت ایستاده و از روی پله‌ها و راهروها در حال تشویق تیم خود هستند.

* سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن پیش از شروع بازی در کنار زمین حاضر شد و نظاره‌گر گرم کردن تیم خود شد.

* با توجه به ترافیک شدید در اطراف ورزشگاه، نیروهای امدادی و خبرنگاران با سختی وارد ورزشگاه شدند.

* هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه با تشویق‌های خود تولد سیامک نعمتی را تبریک گفتند.

* هواداران پرسپولیس که جمعیت غالب در ورزشگاه فولادشهر را تشکیل می‌دهند با شعار « ذوب‌آهن به اصفهان خوش آمدی » به اصفهانی‌ها کنایه زدند‌.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.