سید علی آقازاده گفت: باران شیخی دانش آموز هشت ساله ای که صبح روز ۲۴ فروردین ماه در شهر مهاجران شهرستان شازند، ناپدید شده بود، در سلامت است و به زودی به آغوش گرم خانواده باز می گردد.

وی ادامه داد: از لحظه ای که باران دختر ۸ ساله در شهر مهاجران ناپدید شد تا امروز که حدود ۴ و یا ۵ روز می‌گذرد تلاش‌های زیادی شد برای اینکه نگرانی شهروندان رفع شود.

وی گفت: ناپدید شدن باران به هیچ وجه به موضوعات ناامنی در شهر مهاجران مربوط نیست و باران بحمدلله از سلامتی کامل برخوردار است و امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه کسانی که مرتبط هستند باران عزیز که الان هم در سلامتی کامل است ظرف چند روز آینده مسئله و مشکل مرتفع شود و باران انشالله به آغوش گرم خانواده اش برگردد.

«باران شیخی» دانش آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه ۲۴ فروردین ماه جاری بعد از خروج خانه در شهر مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد وبررسی این حادثه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

برخی هنرپیشگان و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور نیز در چند روز گذشته برای همراهی با خانواده باران، عکس این دختربچه را در صفحه های شخصی خود بازنشر داده اند.

مهاجران از توابع شهرستان شازند از شهرهای تازه تاسیس در استان مرکزی است که در ۲۵ کیلومتری اراک و ۱۵ کیلومتری شهرستان شازند واقع شده و در این منطقه بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.