وحید فروغی مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک لحظاتی پیش اظهار داشت: ساعت ۱۴ و ۴۳ دقیقه امروز پنجشنبه، حادثه آتش سوزی در یک کارگاه چهار هزار متری و فضای داربستی غیر استاندار ۷۰۰ متری در کنار آن مربوط به تولید بازیافت پلاستیک واقع در روستای قیصرآباد کهریزک به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله مأموران ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عملیات آتش‌نشانی ساعاتی پیش به پایان رسیده است، ادامه داد:این حادثه که در جنوب به شمال اتوبان تهران قم و دو کیلومتری عوارضی رخ داد به دلیل سوختن پلاستیک دود سیاه شدیدی محیط را احاطه کرد که در مسیر تردد اخلال و در مدت زمان کوتاهی مسدود شد.

مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک با اشاره به اینکه علت اصلی این حادثه پس از اطفای کامل حریق توسط کارشناسان در دست بررسی است، تصریح کرد: با حضور به موقع آتش‌نشانان و انجام عملیات ویژه این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته و تنها خسارت مالی برجای گذاشت که برآورد آن نیاز به زمان بیشتری دارد.

فروغی با انتقاد از وجود مرکز آرادکوه در کهریزک خاطرنشان کرد: به دلیل وجود این مجتمع در کهریزک علاوه بر مشکلات زیست محیطی برای اهالی ری شاهد ایجاد کارگاه‌های غیرمجاز و حوادثی از این دست هستیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.