«رضا رحمانی» در حکم خود خطاب به «خداداد غریب پور» تاکید کرد: «ضروری است با همت جنابعالی و مدیران مربوطه، اجرایی شدن این پروژه جزو اولویت های آن سازمان قرار گرفته و با همکاری مسئولان ذیربط و هم افزایی با سایر دستگاه‌ها و متخصصان بخش خصوصی، نسبت به تدوین برنامه‌های اجرایی در این ارتباط اقدام شود».

در این حکم آمده است: «برنامه های اجرایی به همراه ساختار شکست فعالیت ها (w.b.s) و برنامه زمان بندی (Gantt chart) مطابق فرم‌های پیوست اقدام و با پیگیری مستمر و به موقع، گزارش ماهانه پیشرفت کار به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مستقر در معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت ارسال شود».

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در بخش دیگری از این حکم خطاب به رئیس هیأت عامل تأکید کرده که لازم است با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در اطلاع رسانی به عموم جامعه اهتمام به عمل آید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت آذرماه پارسال، خداداد غریب‌پور را به سمت معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب کرد.

پیش از غریب پور، مهدی کرباسیان که شهریور ۹۲ عهده دار ریاست هیات عامل ایمیدرو شده بود، به منظور اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، مهرماه پارسال از کارکنان این سازمان خداحافظی کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.