محمد نادری یکی از بهترین‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بود. دفاع چپ جوان سرخ‌پوشان در غیاب محمد انصاری و شایان مصلح که اکثراً مصدوم بودند، نمایش درخشانی داشت و به سرعت بین هواداران پرسپولیس محبوب شد، به طوری که پرسپولیسی‌ها این روزها به شدت پی‌گیر وضعیت تمدید قرارداد او هستند. در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی با محمد گپ زدیم که در ادامه می‌خوانید...

محمد وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان چطور است؟

خدا را شکر همه چیز خوب است. بچه‌ها شرایط مناسبی دارند و هم به لحاظ بدنی و هم روحی در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برند. بعد از قهرمانی در لیگ برتر و پیروزی مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا، آماده‌ایم تا با یک نمایش خوب در اصفهان به فینال جام حذفی صعود کنیم.

شکست سپاهان در اصفهان کار راحتی نیست...

بله قطعاً همین‌طور است. سپاهان کادر فنی و بازیکنان باکیفیتی دارد و بعد از این که نتوانستند در لیگ قهرمان شوند امیدوار هستند جام حذفی را به دست بیاورند، ولی ما از اول فصل به دنبال کسب هر دو جام بودیم و قطعاً برای برد به اصفهان می‌رویم. امیدوارم بتوانیم سپاهان را ببریم و فینالیست شویم.

با توجه به اتفاقات بازی برگشت مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی که روی سکوها به وجود آمد، خیلی‌ها روز سختی را برای شما پیش‌بینی می‌کنند.

حواشی به وجود آمده در بازی برگشت خوشایند نبود و هیچ‌کس از این اتفاقات خوشش نمی‌آید. امیدوارم بازی فردا بدون حاشیه و در آرامش برگزار شود. در این مدت شنیدم که پرسپولیسی‌ها باید بترسند که به اصفهان بیایند، ولی ما ترسی از این موضوع نداریم، چون فقط به فوتبال فکر می‌کنیم و دنبال حاشیه نیستیم.

در این مدت که در پرسپولیس حضور داری، به نظرت رمز موفقیت پرسپولیس چه عاملی است؟

در پرسپولیس هیچ‌کس به فکر منافع شخصی نیست و همه به فکر موفقیت تیم هستند. جدا از مسائل فنی، یک‌دلی مهم‌ترین عامل موفقیت پرسپولیس است.

حتماً در این مدت شنیدی بعضی‌ها خواستند قهرمانی پرسپولیس در لیگ را زیر سؤال ببرند؟

بله شنیدم، ولی به نظرم نباید به این حرف‌های بی‌اساس توجه کرد. تیم ما با شایستگی قهرمان شد. پرسپولیس در اکثر زمان‌های فصل صدرنشین بود با این که یک نیم‌فصل نتوانست بازیکن جدید بگیرد. آن‌هایی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند ببینند که تیم‌های رقیب ما در زمین فوتبال نتوانستند حریف ما شوند و به همین خاطر این حرف‌ها را می‌زنند. با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر که برای سومین سال متوالی به دست آمد خیلی‌ها اذیت شدند، ولی ما کار خودمان را می‌کنیم و برای خوشحالی هواداران‌مان تلاش خواهیم کرد.

هواداران پرسپولیس در حال حاضر نگران تمدید قراردادت هستند.

هواداران که همیشه به من لطف دارند و پی‌گیرم هستند. تا به امروز اتفاق جدیدی نیفتاده و من بعد از پایان بازی‌های جام حذفی دوباره بازیکن کورتریک خواهم بود. من سعی می‌کنم تمام تمرکزم را روی فوتبال بگذارم و به موفقیت پرسپولیس فکر کنم. مسائل بیرون از زمین و مربوط به تمدید قرارداد و گرفتن رضایتنامه‌ام را مدیریت باشگاه و مدیر برنامه‌هایم پی‌گیری خواهند کرد. امیدوارم هر چه خیر است اتفاق بیفتد.

خودت دوست داری دوباره با برانکو کار کنی؟

بله چرا که نه؟ پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و اینجا راحتم و دلم می‌خواهد باز هم زیر نظر برانکو پیشرفت کنم. چون در همین مدت کوتاه چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.