در چند روز اخیر حواشی بسیاری درباره جدایی سرجیو راموس از رئال مادرید به گوش می‌رسید. حتی فلورنتینو پرز، مدیر باشگاه رئال مادرید هم اخبار جدایی احتمالی راموس را تایید کرده بود. با این حال مدافع اسپانیایی با حضور در یک نشست خبری به همه ابهام‌ها پاسخ داد.

او در ابتدا گفت: «من کاپیتان باشگاه هستم و محبت اطرافیانم را احساس می‌کنم. هم‌تیمی‌هایم شکی نداشتند که به کارم در این‌جا ادامه خواهم داد. هنوز آن لحظه فرا نرسیده است. چرا که تا زمانی که بدنم توان داشته باشد، ادامه خواهم داد. هرگز راهی تیمی که رقیب رئال مادرید باشد نخواهم شد. وقتی کنار می‌کشم که ببینم دیگر بدنم توان بازی در بالاترین سطح را ندارد. وقتی همه یک هدف داشته باشند، کار آسان می‌شود. همه حواشی اخیر در یک بعدازظهر فراموش شد.»

 

راموس به مراسم عروسی‌اش هم اشاره کرد: «پانزده روز دیگر یک مراسم ازدواج در پیش دارم و می‌خواهم واقعا فلورنتینو پرز را بغل کنم. پیشنهاد باشگاه چینی روی میز است. از آن پیشنهادهایی است که وقتی خسته باشید، سراغ آن می‌روید. هرگز به رفتن فکر نکردم یا درخواست خروج ندادم. اصلا به دنبال جدایی از ٰرئال مادرید نیستم. رویای من خداحافظی کردن در همین جا است. حاضرم حتی بدون دریافت حقوق بازی کنم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.