معاون اول قوه قضاییه روز جمعه در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با طرح معامله قرن، اظهار کرد: این طرح معامله نیست بلکه کلاهبرداری است. آمریکا و حامیان اصلی اسرائیل، رژیم صهیونیستی را در این مقطع زمانی در موضع ضعف می‌بینند، چرا که جبهه مقاومت توانسته با استقامت خود در برابر اسرائیل آنها را به لرزه درآورد و در همین چارچوب آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی می‌خواهند دوباره مانند برخی از دهه‌های گذشته با مطرح کردن طرح‌هایی چون طرح معامله قرن، کلاه بر سر مردم فلسطین بگذارند.

وی ادامه داد: مردم ایران و همه مسلمانان جهان با حضور در راهپیمایی قدس به طراحان این کلاهبرداری اعلام می‌کنند که ما خیانت شما را می‌فهمیم.

این مقام عالی‌رتبه قوه قضاییه خاطر نشان کرد: مردم همچنین با این حضور به همه کشورها و سران کشورهای عربی که با این طرح و همچنین رژیم صهیونیستی و آمریکا همراهی می‌کنند، اعلام می‌کنند که این اقدام خیانت‌کارانه و معامله‌ای که انجام می‌دهند بی‌پاسخ نمی‌ماند و آنها همه باید در آینده پاسخگوی این اعمال ننگین خود باشند.

اژه‌ای افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی قدس بار دیگر به مردم فلسطین اعلام می‌کنند که همراه آنها هستند، از حقوق آنها دفاع می‌کنند و برای هزارمین بار انزجا و تنفر خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.