«مهدی ذاکر» مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا این خبر را اعلام کرد و گفت: از هوتن قلعه نویی به خاطر مطالبی که در تاریخ ۲۷ اردیبهشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده، شکایت کردیم.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه شکایت پرسپولیس از قلعه نویی و فرزندش، به اتهام نشراکاذیب، ایراد افترا و توهین است، گفت: امروز (شنبه) ۱۱ خرداد، شکایت مطروحه در دادسرای فرهنگ و رسانه، تعیین شعبه شده است و منتظر هستیم تا شعبه دادسرا اقدامات اولیه را انجام دهد.

ذاکر اضافه کرد: قلعه نویی موضوعاتی را از جمله مهندسی بازی ها برای نتیجه گرفتن پرسپولیس به این باشگاه و وزارت ورزش منتسب کرده که اگر اسناد و مدارکی دال بر صحت ادعای خود داشته باشد باید به مرجع قضایی ارائه کند و این مرجع قضایی است که با رسیدگی های خود وقوع یا عدم وقوع جرم را احراز می کند.

به گفته مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس، عنوان اتهامی توهین در شکایت باشگاه پرسپولیس مربوط به مطالبی است که هوتن قلعه نویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

امیر قلعه نویی پس از شکست خانگی یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران، سخنانی مبنی بر مهندسی شدن نتایج پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت مطرح کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.