این روزها صحبت از رفتن پرسپولیس به کانادا مطرح شده است. گفته می شود انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی این اردو را هماهنگ کرده و سرخپوشان تیرماه به تورنتو و ونکور خواهند رفت. سال های گذشه هم بحث حضور پرسپولیس در کانادا مطرح بود و حتی شرکت آلفا با خطیب مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس قراردادی را منعقد کرد و مجله دنیای ورزش هم یکی از طرف های این ماجرا بود اما در هر صورت شرایط به شکلی پیش رفت که سرخ ها به تورنتو نرفتند و حتی در دوران مدیریت حبیب کاشانی هم مشکل حل نشد و کار به دادگاه CAS کشید.

حالا سال ها گذشته و باز هم گروهی که کارشناس ورزش کانادا و ایرانیان ساکن در این شهر نیستند  می خواهند قهرمان۳ فصل اخیر ایران را به کانادا ببرند اما چرا چراغ خاموش و ناشناس؟

تورنتو پر است از پیشکسوتان فوتبال ایران و پرسپولیس و هیچکدام از آنها نیز از ماجرای حضور پرسپولیس در کانادا مطلع نیستند.

 در هر صورت هنوز حضور سرخ ها در  کانادا قطعی نیست و ممکن است  دولت و وزارت ورزش مانع این سفر شوند شاید هم سُنبه آورندگان پر زورتر باشد و پس از سال ها پرسپولیس را در تورنتو و کانادا ملاقات کنیم. یک سوالی که پیش می آید این است که این اردو در کدام کمپ برگزار می شود؟ چه تیم هایی قرار است با پرسپولیس بازی کنند و به شکل کلی برنامه سرخ ها در این سفر چیست؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.