صبح امروز محمد جواد ظریف از ۶۰ اثر که از طرف روسا و رهبران کشور های جهان به وی هدیه شده بود رونمایی کرد و به طور موقت آن ها را در اختیار نمایشگاه کتابخانه مرکزی اصفهان قرار داد  تا در آینده ای نزدیک به مکانی مناسب واگذار و آرشیو شود .
وزیر امور خارجه امروز همچنین با آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار داشت .

محمدجواد ظریف در این دیدارگفت: فشارها و تهدیدهای ابرقدرت‌ها به خصوص آمریکا در دوره حاضر، ناشی از گسترش قدرت جمهوری اسلامی درصحنه‌های منطقه‌ای و جهانی است و از این‌رو، با حفظ اتحاد و انسجام میان مسئولان و هوشیاری و برنامه‌ریزی لازم، نظام جمهوری اسلامی می‌تواند این مشکلات را پشت سر بگذارد.

آیت الله مظاهری نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های وزیرامور خارجه و همکاران شان در صحنه بین‌المللی، نقش وزارت امورخارجه در مواجهه و مقابله با مشکلات و مسائل کنونی و فشارهای ظالمانۀ استکبار جهانی به ملّت و نظام جمهوری اسلامی را بسیار تعیین‌کننده دانست.

وزیرخارجه کشورمان که امروز به منظور حضور در نشست مشترک وزرای خارجه ایران و ترکیه وارد اصفهان شده نشستی نیز با هدف بررسی و ارائه راهکارهای جدید برای توسعه گردشگری و رونق تولید با استفاده از ظرفیت بین المللی با مدیران استان داشت و بعد از ظهر امروز نیز از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان بازدید خواهد کرد .

ظریف عصر امروز همچنین با حضور در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از ورود مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه به ایران و نصف جهان استقبال می کند و فردا صبح نیز دیداری با وی در هتل عباسی این شهر دارد .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.