محمود فکری سرمربی آلومینیوم اراک در حاشیه کلاس حرفه‌ای مربیان اظهار کرد: آخرین مرحله حرفه‌ای فوتبال است. در یکی دو روزی که گذشت مطالب خوبی را شاهد باشیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره شرایط استقلال گفت: حق باشگاه است که از دستیار ایرانی استفاده کند و آن هم از پیشکسوتانی استفاده کند که سال‌های آتی بتوان روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد و در آینده سرمربی استقلال شوند. نوع رفتار با پیروز قربانی درست نبود و با وجود چنین کادر مدیریتی و این همه شلوغ‌کاری، نمی‌دانم چرا چنین چیزی رخ داد. آن‌ها دقیقاً چه کار می‌کنند؟ شما با یک پیشکسوت صحبت و مذاکره می‌کنی و دو روز بعد آبرویش را می‌بری؟ اگر سرمربی بخواهد سوء استفاده کند و فکر کند که باشگاه گوش به فرمان او است، باید جلویش گرفته شود.

فکر اضافه کرد: رایزنی‌ها باعث شد تا پیروز قربانی انتخاب شود و از او باید حمایت می‌شد. او آنالیزور نیست. کسانی که در باشگاه مسئول هستند باید مشاوره بگیرند و خود رأی نباشند و ابهت باشگاه را در نظر بگیرند. آن‌ها نباید فکر کنند که سال‌های سال در استقلال هستند و در آخر فصل باید به گونه‌ای کار کرده باشند که هواداران راضی باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.