مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران در اینستاگرام خود خاطره جالبی را از یک شوخی قدیمی بین خودش و علیرضا بیرانوند منتشر کرد که بعدها این به واقعیت پیوست.

مرتضی پورعلی گنجی در اینستاگرام نوشت:

یادمه وقتی با علی بیرانوند تو خوابگاه نفت تهران بودیم همش تو سر کله هم میپریدیم و شوخی میکردیم و هنوزم همون خصوصیات رو داریم و با هم مثل قبلیم و یادمون نرفته که از کجا اومدیم و گذشته فوتبالیمون چی بود. یبار سر تمرین به علی گفتم من از تیم ملی امید میرم تیم ملی بزرگسال تو هم از نفت تهران بیا تیم ملی سال ۲۰۱۴ ‎علی به شوخی بین بچه‌ها گفت که مرتضی اینجوری گفته ... همه هم به شوخی میخندیدن به حرفایی که زده بودم،

‎که بعد بازی‌های تیم ملی امید به تیم ملی بزرگسال دعوت شدم که کل بچه‌های تیم نفت و تیم ملی امید شوکه شده بودن ‎فقط خواستم بگم هیچوقت به ارزو‌های دیگری نخندیم و تیکه نندازیم که اگه تلاش کنی و خدا بخواد لطف کنه همه جوره هوای ادمو داره، ‎و از اون حرفم ۵ سال میگذره و همیشه علی اون حرفمو یادشه.

‎شد که من و علی بیرانوند با لطف خدا در جام جهانی حضور پیدا کردیم و علی که میخندید به حرفام همیشه حواسش هست به حرفام باید باور داشت نه اینکه بخنده و علی هم که نگم براتون حاج اقا کریییییس چطوررررری رو استاد کرد که با یه ایرانی اونم یه لر هیچ وقت نباید کل کل کنه.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.