مجتبی ذوالنوری گفت: پیروزی‌های متعدد و پی‌در پی برای ملت شریف ایران در حال بروز است و موضع مقتدرانه مقام معظم رهبری در مقابل نخست‌وزیر ژاپن که پیام ترامپ را آورده بود و رهبر انقلاب صلابت، هیمنه و غرور ترامپ را زیر سؤال گذاشت و او را تحقیر کرد بسیار مهم است این در حالی است که بسیاری از شهروندان کشورهای مختلف آرزوی داشتن چنین رهبری را دارند. 

ذوالنوری گفت: مردم ایران اسلامی باید به داشتن چنین رهبری افتخار کنند.

وی با بیان اینکه اخیراً شاهد بودیم که پهپاد آمریکایی توسط فرزندان ایران اسلامی ساقط شد. این در حالی است سامانه سوم خرداد که این اقدام قاطعانه را انجام داد یک سامانه معمولی است که توسط نیروی هواوفضای سپاه ساخته شده است و کف تکنولوژی نظامی ایران به حساب می‌آید اما پهپاد آمریکایی که ساقط شد اوج قدرت تکنولوژی آمریکا است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد:‌ کف تکنولوژی ایران توانست بر نوک قله تکنولوژی آمریکا غلبه کند و برهمین اساس دنیا در تحیر کامل به سر می‌برد و آنهایی که باید پیام این اقدام را می‌گرفتند آن را دریافت کردند.

ذوالنوری با بیان اینکه بحث تقویت بنیه پدافند هوایی و بنیه دفاعی و افزایش بازدارندگی در زمره اولویت‌های اصلی کمیسیون ملی است و بنا داریم تا این افتخار ملی را بیش از پیش تقویت کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.