محمدعلی وکیلی در جلسه علنی نوبت صبح امروز امروز (دوشنبه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به این شرح قرائت کرد:

سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر کشور: انتظار نمایندگان این است که لزوم بی‌طرفی در برگزاری انتخابات و پرهیز از تلاش برای حذف نمایندگان مخالف دولت توسط برخی استانداران.

محمد قمی به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در احداث قطار شهری پاکدشت. به وزیر نیرو: رعایت حال کشاورزان در خصوص نرخ آب کشاورزی

قاضی‌پور و محجوب به رئیس جمهور و وزاری اقتصاد، جهاد کشاورزی و صمت: لزون تسریع در کاهش قیمت ارزاق عمومی و لوازم خانگی و خودرو با توجه به کاهش قیمت ارز.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان به وزیر راه وشهرسازی: لزوم نظارت بر افزایش ناگهانی قیمت بلیط قطار تهران به کرمان و برعکس.

نماینده مردم چابهار به وزیر نفت: لزوم بهره‌مندی مردم سیستان و بلوچستان از اجرای طرح استفاده کارت شخصی سوخت در کشور. به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی عاجل در خصوص بدرفتاری و بداخلاقی مدیریت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان با نیروهای بومی.

علی اکبری نماینده شیراز به وزیر راه وشهرسازی: توضیح علت سهل‌انگاری در خصوص تجهیز و راه اندازی پایانه سفرهای خارجی به فرودگاه شیراز.

احمد سالک به رئیس جمهور: لزوم اقدام جدی در خصوص حل مشکلات پزشکی و دارویی و تجهیزات پزشکی خانواده شهدا و پرداخت به موقع اعتبارات.

مجمع نمایندگان تهران به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت رفع مشکلات جاده‌ای لواسانات و روستاهای منتهی

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم رسیدگی فوری در خصوص رفع مشکل شرکت‌های هپکو و آذرآب.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم به وزیر کشور: علت عدم تحویل تاکسی‌های نو به ۱۷ هزار راننده تاکسی پایتخت پس از گذشت ۴ سال؟ به رئیس جمهور: علت تعیین قیمت پایین خرید گندم به مبلغ ۱۷۰۰ تومان چیست؟ به وزیر صمت: چرا به توافق‌نامه وزارت صمت با وزارت مسکن در خصوص شهر صنعتی پرند عمل نمی‌شود؟

حسن کامران نماینده مردم اصفهان به وزیر صمت: لزوم توضیح در خصوص انتصابات مسئله‌دار در آن وزارت‌خانه.

محمد نگهبان سلامی نماینده مردم خواف به وزیر نیرو: اقدام عاجل جهت حل مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان خواف.

زاهدی نماینده کرمان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم پیگیری جدی در خصوص افزایش قیمت خرید و اجاره‌ مسکن و اقدام جدی برای تولید مسکن برای اقشار ضعیف.

نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر بهداشت: چرا برابر قانون حمایت از معلولان نیسبت به تامین سلامت بیمه معمولان به نحوی عمل نمی‌کنید که علاوه بر پوشش خدمات درمانی معلولان، خدمات توان بخشی جسمی و روانی آنها را پوشش دهد؟

بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور: لزوم تعیین تکلیف معلمان نهضت سوادآموزی مطابق مصوبه مجلس در سال ۱۳۹۵

عبدالهی نماینده مردم  اهر و هریس به وزی ارتباطات‌: چرا علی رغم رای قطعی دیوان عدالت اداری، کارگزاران مخابرات همچنان به حق خود نرسیده اند؟

رضا انصاری نماینده دارآب به وزیر راه  وشهرسازی: توضیح علت توقف پروژه راه‌سازی دولت‌آباد و زرین دشت چیست؟

اقبال محمدیان نماینده رامهرمز به وزیر بهداشت و درمان:  لزوم پیگیری تعویق ۷ ماهه حقوق کارمندان بخش خصوصی و پیمان‌کاری بیمارستان حضرت امام (ره)، به وزیر نیرو: پیگیری جهت تعویق حقوق کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی رامهرمز. رئیس جمهور: علت توقف عملیات کاوش گنجینه باستانی  و تاریخی در شهرستان رامهرمز چیست؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.