در پایان دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که با حضو، ۳۳۱ از روز گذشته در امان آغاز شده بود، تیم‌ملی تکواندو کشورمان در مجموع دختران و پسران با کسب ۱۰ مدال طلا، ۶ نقره، یک برنز و ۱۷۹ امتیاز مقتدرانه قهرمان قاره کهن شد، کره جنوبی با ۳ مدال طلا، ۴ نقره، ۷ برنز و ۱۱۰ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و چین با ۳ طلا، یک نقره، ۲ برنز و ۷۷ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش پسران ملی‌پوشان با غیرت ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۴ نقره، یک برنز و ۹۹ امتیاز توانستند برای نخستین مرتبه مقتدرانه بر سکوی قهرمانی آسیا بایستند. کره جنوبی با ۲ مدال طلا، ۲ نقره، ۳ برنز و ۶۲ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم ازبکستان با ۲ مدال طلا، یک نقره ،۲ برنز و ۵۴ امتیاز سوم شد. تیم‌های اردن و افغانستان به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

علی توکلی، امیرسینا بختیاری، علیرضا حسین پور، امیرحسین بهرآبادی و علی نجفی ۵ مدال طلا، امیررضا متولد شهرستان، پدرام جمشیدی، پاشا عطاردی و حامد اصغری چهار مدال نقره و علی اکبری یک مدال برنز برای تیم کشورمان در این بخش با مربیگری محمدرضا زوار به عنوان سرمربی، حسین کریمی و وحید ناصری به عنوان مربیان کسب کردند.

در بخش تیمی، دختران توانمند کشورمان توانستند برای دومین بار و با کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و ۸۰ امتیاز با شایستگی عنوان قهرمانی آسیا را کسب نمایند. تیم چین با ۳ مدال طلا، ۲ برنز و۵۲ امتیاز نایب قهرمان شد و کره جنوبی نیز با یک مدال طلا، ۲ نقره، ۴ برنز و ۴۸ امتیاز بر سکوی سومی ایستاد. تیم‌های چین تایپه و اردن به ترتیب عنوان چهارم و پنجم را کسب کردند.

مبینا کلی‌وند، غزل سلطانی، آناهیتا توکلی، نگار اسماعیلی و یلدا ولی نژاد ۵ مدال طلا، تینا مدانلو به همراه نسترن ولی زاده نیز دو مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.