در معاملات امروز (شنبه پنج مردادماه ۹۸) بازار  طلا و سکه تهران؛ شاهد ثبات در نرخ گذاری‌ها بودیم. این در حالی است که نرخ ارز نیز در معاملات امروز بدون نوسان بود.

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر اینکه امروز نرخ جهانی اونس طلا در سطح ۱۴۱۹ دلار بود، اظهار داشت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود. نرخ‌هایی که از ابتدای صبح بدون تغییر بوده است.

هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و هر سکه یک گرمی نیز به رقم ۹۷۰ هزار تومان رسیده است.  

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است و هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۷۹۲ هزار تومان می‌باشد.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه امروز در سطح ۱۸۰ هزار تومان قرار داشت.  عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در پایان تاکید کرد، روند فعلی بازار نشان می‌دهد که تا روز دوشنبه، نباید انتظار تغییر خاصی در قیمت‌ها را داشته باشیم و به نظر می‌رسد ثبات بر بازار حاکم باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.