حمید احمدی درباره وضعیت جسمی مسعود احمدی به ایسنا، گفت: حال عمومی ایشان بهتر است و هوشیاری‌شان از پایه برگشته، اما طبیعتا زمان می‌برد که بهبودی کامل به دست بیاید. حافظه دورش خوب است اما حافظه کوتاه‌مدت ضعیف است که پزشکان می‌گویند طبیعی است و چندماهی طول می‌کشد که تصحیح شود.  او صحبت می‌کند و گاه شعر می‌خواند اما ممکن است چیزهای نزدیک  را مثلا این‌که ناهار چه خورده است، نتواند بگوید یا اسم کسانی را که به ملاقاتش آمده‌اند فراموش کند، که این موضوع طبیعی است. او مدتی در کما بوده است. اما به او بگویی شعر «کوچه» مشیری را بخوان چند سطر را می‌تواند بخواند. نگرانی ما بیشتر از این حرف‌ها بود و نگران بودیم که آیا چشمش را باز می‌کند با نه، که خدا را شکر بازگشت.

او سپس افزود: حال جسمی‌شان هم پیشرفت کرده است. تمرین می‌کند تا با واکر راه برود. البته می‌تواند روی صندلی بنشیند و غذا بخورد، اما در همه امور به کمک نیاز دارد.

مسعود احمدی متولد دهم مرداد ۱۳۲۲ در کرمان است. این شاعر روز ۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۸  نزدیک منزلش در حین عبور از خیابان تصادف کرد و دچار خونریزی مغزی و شکستگی لگن شد. او پس از مدتی بستری بودن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مفرح تهران، ۱۲ خردادماه مرخص شد و دوران نقاهت خود را در منزل می‌گذراند.

کتاب‌های منتشرشده مسعود احمدی این عنوان‌ها هستند: «۲۴ ساعت» (منظومه برای کودکان)، «شبنم و گرگ و میش» (منظومه برای نوجوانان)، مجموعه شعرهای «زنی بر درگاه»، «روز بارانی»، «برگریزان و گذرگاه»، «دونده خسته»، «قرار ملاقات»، «صبح در ساک»، «بر شیب تند عصر»، «برای بنفشه باید صبر کنی»، «دو سه ساعت عطر یاس»، و همچنین «حرف زیادی» (مجموعه مصاحبه‌های مطبوعاتی)، «دو زن» (گفت‌وگو با آیدا سرکیسیان (شاملو) و اقبال اخوان (مشیری))، «دویدن در تنهایی» (گزیده‌ای دوزبانه) و «دیگر نبودم مرده بودم».

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.