محسن سرخو در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با امکان بروز و ظهور جریان سوم سیاسی اظهار کرد: فضای کلی جامعه نشان می‌دهد که از یک سو مردم به دنبال آرامش هستند و از طرف دیگر نیز خواهان حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و مشکلات جاری زندگی‌شان هستند.

وی ادامه داد: به این ترتیب به نظر می رسد فضای عمومی جامعه به این سمت و سو خواهد رفت که چه در جریان اصولگرا و چه اصلاح‌طلب از افراد تندرو پرهیز خواهند کرد.

سرخو گفت: اصلا مردم به دنبال ملتهب کردن فضای سیاسی نیستند؛ علاقه ندارند نمایندگانی بر مسند قدرت باشند که با سیاسی کاری آرامش را از مردم بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: مردم به دنبال تشکیل مجلسی با کارشناسان و نمایندگان واقعی اقشار مختلف مثل فرهنگیان و کارگران هستند تا گرفتاری‌های جدی مردم در حوزه هایی مثل فقر را درک کرده و راهکار ارائه کنند و بودجه های سالانه دستگاه‌های اجرایی را در این راستا و برای حل مشکلات هدایت کنند.

وی ادامه داد: مجلس سیاسی با عزل و نصب ‌ها به درد مردم نمی‌خورد. افرادی باید در مجلس باشند که به هر جهت سوابق خوبی از خود نشان دهند و به دنبال فساد و سوءاستفاده نباشند.

سرخو در پایان گفت: فکر نمی کنم برای ایجاد چنین فضایی و رسیدن به این ترکیب از مجلس شورای اسلامی نیازمند جریان سومی در عرصه سیاسی کشور باشیم. مردم از میان دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا نمایندگان خود را انتخاب می کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.