محسن خلیلی پیش از شروع مراسم قرعه کشی لیگ برتر که در مشهد برگزار می شود، اظهارداشت:‌ چند هفته منتظر این مراسم بودیم تا قرعه کشی لیگ هر چه زودتر برگزار و تیم های از بلاتکلیفی خارج شوند. البته امیدوارم دیگر چنین اتفاقی در فوتبال ما رخ ندهد چرا که مربیان برای تیم هایشان برنامه ریزی می کنند و وقتی این برنامه مشخص نیست، شرایط آنها بر هم می ریزد.

وی افزود:‌ تعطیلی لیگ وقتی از پنجاه روز بیشتر می شود، خسته کننده خواهد شد. البته امروز به ما قول دادند که تاریخ شروع مسابقات لیگ را اعلام کنند تا زمان دقیق شروع لیگ را بدانیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با میزبانی مشهد در مراسم قرعه کشی لیگ برتر خاطرنشان کرد: حضور در کنار حرم امام رضا (ع) ‌یک افتخار بزرگ است و امیدوارم زمان پایان مراسم این اجازه را بدهد تا به زیارت اما هشتم برویم. به اعتقاد من همه شهرهای ایران این توانایی را دارند که با برگزاری چنین مراسم هایی در فوتبال ما سهیم باشند.

خلیلی در مورد رد شدن «مادیبو مایگا» در تست های پزشکی برای حضور در پرسپولیس، گفت:  ایرج عرب به عنوان مدیرعامل پیگیر جذب بازیکن خارجی است و به طور حتم گزینه های جدیدی مد نظر باشگاه هستند که با نظر کالدرون به تیم اضافه خواهند شد.

وی در خصوص زمان برگزاری دربی اضافه کرد:  برای ما فرقی نمی کند که شهرآورد در چه هفته ای برگزار می شود، اما امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم.

خلیلی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال هم پرسپولیس می تواند در سه جام پیش رو مدعی باشد، خاطرنشان کرد: بازیکنان سال گذشته حفظ شده اند و این در حالی است که چند بازیکن جدید هم به تیم ما اضافه شده اند و با توجه به این موضوع از سال گذشته هم قدرتمند خواهیم بود. سال گذشته توانستیم در قهرمانی در لیگ برتر هت تریک کنیم و تلاش می کنیم تا امسال چهارمین قهرمانی متوالی را تجربه کنیم.​

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.