تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۰ از ساعت ۲۰:۳۰ امروز یکشنبه در شهر سنت‌پترزبورگ به مصاف تیم روسیه رفت.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود روسیه

تیم ملی والیبال ایران بازی را با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، امیر غفور، حضرت پور و پوریا فیاضی شروع کرد.

ابتدا روسیه ۲ بر صفر پیش افتاد اما ایران توانست کار را با نتیجه ۵ بر ۳ به سود خود جلو ببرد و وقت استراحت فنی اول را با نتیجه ۸ بر ۷ تمام کند. موزرسکی ستاره تیم روسیه که از ابتدا در ترکیب روس ها قرار نداشت، در ادامه بازی به این تیم اضافه شد تا قدرت میزبان بیشتر شود. بازی پایاپای دو تیم تا امتیاز تساوی ۱۰ - ۱۰ پیش رفت و روسیه توانست روی خطای دو ضرب پوریا فیاضی به امتیاز ۱۱ برسد. همین مسئله درخواست ایران برای بازبینی صحنه مشکوک خطای تور بازیکن روسیه را در پی داشت و باعث توقف طولانی مدت بازی شد اما رای داور بر نگشت. روس ها قدر این برتری خود را دانستند و با ایجاد اختلاف امتیاز، سوت وقت استراحت فنی دوم با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به سود این تیم به صدا درآمد. میزبان با حمایت تماشاگرانش شکاف امتیازی با ایران را با نتایج ۱۹ بر ۱۴ و سپس ۲۲ بر ۱۷ ادامه داد و در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران پیش از این موفق شده بود برابر کوبا با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد و مکزیک را هم با نتیجه ۳ بر صفر شکست بدهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.