مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال امروز با ریاست محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در جریان آن ملاهویزه بازرس فدراسیون نکاتی را ارائه کرد که باعث عصبانیت رئیس فدراسیون شد.

هویزه بیان کرد: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم اما گویا اظهاراتم خوشایند خیلی از دوستان ‌نیست. اگر نکته‌ای را مطرح‌ می‌کنیم تنها برای بهره بردن از مجمع است تا تنها با به به و چه چه به پایان نرسد.

این صحبت ها به شدت طباطبایی را عصبانی کرد و او در واکنش به حرف های بازرس فدراسیون گفت: آقای ملاهویزه طوری حرف می زنند که انگار من در اتاقم را بسته ام و از انتقادات و پیشنهادات دوستان استفاده نمی‌کنم.

طباطبایی در ادامه صحبت هایش نکته جالب توجهی نیز ارائه کرد و افزود: اتفاقا فدراسیون بسکتبال از جمله معدود فدراسیون‌های انتقاد پذیر است و حتی هرگاه رئیس هیات‌ها یا دوستان تماس گرفته‌اند و جواب نداده‌ام، در کم‌تر از ‌نیم ساعت با آن‌ها تماس‌ گرفته ‌و جویای موضوعات شده‌ام.

رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین گفت: آقای هویزه به گونه‌ای می‌گویند که خیلی حرفا برای‌ گفتن دارند که گویا ما نمی‌خواهیم آن‌ها را بشنویم. شما هرگاه بخواهید می‌توانید به عنوان بازرس نکات را مطرح کنید. در اتاق بنده همیشه به روی همه دوستان باز است.

درگیری لفظی دو طرف بیشتر شد و داورزنی رئیس مجمع هر دو طرف را به آرامش دعوت کرد تا ماجرا تمام شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.