کوروش ملکی گفت: آقای تارتار آه من و تک تک بازیکنان دامن تورا خواهد گرفت. تو با آبرو و زندگی جوانان بازی می کنی شک نکن خدا با آبروی تو بازی خواهد کرد.

او ادامه داد: از روزی با نفت قرارداد بستم در تمام تمرینات اولین نفر حاضر شدم و هیچ بی انضباطی از من صورت نگرفت. آقای تارتار یک تمرین را بگویید من حاضر نشده باشم؟ چطور جرات می کند به من و هوداران سختی کشیده مسجدسلیمان که با خون و دل تیم را به این مرحله رسانده اند دروغ بگوید؟ 

وی افزود: اگر من به علت بی انضباطی اخراج شده ام ۱۷ بازیکن دیگر چطور جدا شدند؟ این کار همه ساله تارتار است که با بازیکنان قرارداد ببندد و سپس آنها را خط بزند. اگر من به خاطر مسائل انضباطی اخراج شده ام بروید از وحید خشتان، اکبر آفاقی، علی آل کثیر، مهدی بیات، محمود مطلق زاده و خیلی از بازیکنان دیگر که به راحتی بعد از عقد قرارداد از این تیم کنار گذاشته شده اند سوال کنید.

دروازه سابق سپیدرود در مورد پیوستنش به نفت مسجد سلیمان هم می گوید: همه مردم می دانند من به اصرار آقای تارتار و به عشق مردم رنج دیده مسجدسلیمان به این تیم آمدم و من پیشنهادهای زیادی از تیم های دیگر داشتم و حتی در آستانه قرارداد با تیم های بزرگی بودم ولی به آنها پاسخ منفی دادم. در ۶ بازی دوستانه تنها ۲ گل دریافت کردم. حالا چطور می شود تارتار اینگونه با دروغ هایش با آینده جوان ها و روح و روان هواداران فهیم مسجد سلیمان بازی کند. امیدوارم کارمای روزگار جواب اینگونه بازی کردن با آینده جوان ها را بدهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.