تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه، برخوار به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛ علت کسر ۵ درصد حقوق کامیون داران و نفت کش ها چیست، همچنین تذکر به رئیس جمهور: تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال ۹۷، همچنین تذکر به وزیر نفت: علت عدم فروش کود اوره به قیمت مصوب توسط شرکت پتروشیمی به کشاورزان.

تذکر منصور مرادی نماینده مریوان، سروآباد به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی؛ تصویب و رسیدگی به آلودگی آب های سیروان به دلیل واژگونی تانکرهای حامل سوخت، تسریع تخصیص بودجه برای بهسازی و مرمت جاده های استان کردستان، علت بی توجهی به استان کردستان در زمینه توسعه و عدم اجرای زیرساخت برای اشتغال زایی.

تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم، بهارستان به وزیر نفت و جهاد کشاورزی؛ در حالی که در سایه درخت برجام خوابیده اید و آینده نگری می کنید ونزوئلا در صدور نفت جای ایران را در حوزه گرفته است، همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم پیگیری احیای چاه آب قدیمی روستای رباط کریم.

تذکر عبدالغفور ایران نژاد نماینده چابهار، نیک شهر، کنارک به رئیس جمهور: علت عدم اقدام موثر سازمان محیط زیست در استان سیستان و بلوچستان و معطل ماندن طرح های جنوب استان، همچنین تذکر به وزیر نیرو: چرا تاکنون نسبت به پرداخت پول اخذ شده مردم منطقه برای کنترل برق اقدامی صورت نگرفته است.

تذکر علی اسماعیلی نماینده نور، محمودآباد به وزیر راه و شهرسازی: لزوم بهسازی و مرمت جاده روستایی و همچنین ایمنی روشنی جاده.

تذکر سیدراضی نوری نماینده شوش به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در کنترل افزایش قیمت خوراک دام به خصوص سبوس و جلوگیری از فشار به دامداران.

تذکر سیدمحمدجواد ابطحی ، احد آزادی خواه، احمد امیرآبادی فراهانی، محمدمهدی زاهدی به همراه ۸۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: علت اتخاذ مواضع خلاف مواضع رهبری از سوی حضرتعالی چیست، چرا درصدد مذاکره و ملاقات فردی هستید که وی را دیوانه خوانده اید و مقام معظم رهبری فرمودند که با این دولت آمریکا به هیچ وجه مذاکره نمی کنیم و این سم مهلک است.

تذکر سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به رئیس جمهور و وزرای اطلاعات، اقتصاد، بهداشت و درمان و دادگستری: ضرورت اجبار تمام پزشکان به استفاده از کارتخوان در مطب ها و برخورد قاطع با پزشکان متخلف، همچنین تذکر به رئیس جمهور، وزیر تعاون، صنعت و معدن: لزوم تامین کنسانتره موردنیاز ذوب آهن اصفهان و جلوگیری از صادرات سنگ آهن خام از کشور با وجود صنایع داخلی، همچنین تذکر به رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم برخورد قاطع با اقدامات خلاف شئون اسلامی در برخی کنسرت های موسیقی.

تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان، راور به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: زمزمه هایی از درون دولت می رسد که امکان دارد جنابعالی با ترامپ بی شرف در سفر به نیویورک وجود دارد، این صحبت ها علیه دستاوردهای ملت ایران و مقاومت آن ها در منطقه است می طلبد که سریعا موضع گیری کنید و این موضوع را تکذیب کنید، مگر با آدم دیوانه ای که تعبیر جنابعالی مذاکره معنا دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.