علیرضا بیارنوند پس از برد پرسپولیس برابر استقلال در شهرآورد پایتخت اظهار کرد: خوشحالم که یک اتفاق خوب برای پرسپولیس افتاد. خوشحالم که هواداران ما را تنها نگذاشتند اما بعد از ۷ شهرآورد کمی هم ناراحت شدم دلیلش هم خالی بودن سکوها بود.

وی افزود: به نظرم هوادارانی که به ورزشگاه آمدند مسابقه خوبی دیدند که در نهایت شانس هم با ما یار بود توانستیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مهار پنالتی نیز تصریح کرد: پنالتی زدن در شهرآورد برای هر بازیکنی سخت است. از چند روز قبل مسابقه تمرکز کرده‌بودم. این احساس را داشتم که یک پنالتی برای استقلال گرفته می‌شود و تمام پنالتی‌زن‌های استقلال را در ذهنم مرور می‌کردم و تصویرسازی داشتم.

بیرانوند ادامه داد: همه بازیکنان استقلال را در ذهنم تصویرسازی کردم که قرعه به نام علی کریمی افتاد و توانستم ضربه او را بگیرم.

وی درباره حواشی بازی نیز بیان کرد: از طرف محمدحسین کنعانی‌زادگان از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. او نباید توپ را به سمت آنها می‌زد و فکر می‌کنم قصدی هم نداشت. من عذرخواهی می‌کنم و همان زمان هم به سمتشان رفتم و تشویقشان کردم. به هر حال در این هوای گرم آمده‌ بودند و باید از فوتبال لذت می‌بردند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران درباره مهار پنالتی در جام ملت‌ها، جام‌جهانی و شهرآورد بیان کرد: این پنالتی‌ها را نباید مقایسه کرد چرا که هرکدام یک جایگاه خاص دارند. به بچه‌ها هم گفتم که استرس شهرآورد را در جام جهانی نداشتم. این مسابقه همیشه حساس است و ما یکی دو روز قبل از بازی کاملا تمرکز می‌کنیم و اصلا پاسخ خانواده‌هایمان را هم نمی‌دهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.