به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر دولت در حال کناره‌گیری رژیم صهیونیستی در بازدیدی که روز یکشنبه به همراه آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک اسرائیل و عمیکام نورکین، فرمانده یگان هوایی این رژیم از پایگاه هوایی بلماحیم داشت، با فرماندهان یگان‌های این پایگاه گفت‌وگو و از تجهیزات جنگی یگان هوایی اسرائیل بازدید کرد.

نتانیاهو در پایان این بازدید مدعی شد: در اینجا بهترین جوانان و بهترین زنان و مردانی را دیدم که شبانه روز هدایت جنگنده‌ها را برای مقابله با دشمنان‌مان یعنی ایران و نیروهای وابسته به آن در میدانی بسیار بزرگ بر عهده دارند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه باز هم مدعی شد: اگر جنگی بر ما تحمیل شود، ما قاطعانه در آن پیروز خواهیم شد، امروز در این پایگاه هوایی بهترین نیروها، بهترین تجهیزات و سلاح‌هایی که ضامن این پیروزی هستند را دیدم.

وی در ابتدای جلسه هفتگی کابینه خود نیز تنش‌ها در برخی کشورهای منطقه را یک زمین لرزه توصیف کرد و گفت: چالش‌های موجود لزوم تشکیل کابینه‌ای اسرائیلی را قوی‌تر می‌کند.

او در ادامه باز هم مدعی شد: خاورمیانه با زلزله دیگری مواجه است، در لبنان و عراق طوفان به پا شده و همزمان ایران با سرعت در تمامی این مناطق پیش‌ می‌رود.

وی افزود: می‌دانیم قدرتی که تاکنون به ما خدمت کرده باید در آینده تقویت شود، چالش‌های کنونی و نیز چالش‌هایی که در آینده نزدیک شکل می‌گیرند ما را بر آن می‌دارند تصمیمات دشواری بگیریم که لازمه آن وجود کابینه‌ای بادوام و قدرتمند است و از این منظر اهمیت پنهان تشکیل یک کابینه متحد، ملی و گسترده نمایان می‌شود.

نتانیاهو ادامه داد: این مساله‌ای سیاسی نبوده بلکه موضوعی ملی است، این امر یک مساله بسیار مهم امنیتی است و امیدوارم بتوانیم در راستای رسیدن به این هدف در چند روز آینده پیشرفتی به دست آوریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.