آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور، در واکنش به سوال خبرنگاری که مدعی شد او در بازی آبی‌ها و ماشین‌سازی به خبرنگاران بی احترامی کرده است، اظهار کرد: آیا من به خبرنگاران در بازی با ماشین‌سازی بی احترامی کردم؟ چرا این سوال را پرسیدید؟ از کدام واژه من اینطور برداشت کردید؟ من هیچ مشکلی با خبرنگاران ندارم. نمی‌خواستم به کسی توهین شود. من هم توقع دارم که به من هم احترام گذاشته شود.

او درباره بازی با تراکتور هم گفت: تراکتور یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ با یکی از بهترین مربی‌های لیگ است. آن‌ها همچنین یکی از پولدارترین باشگاه‌های ایران هستند. بازیکنانش در مجموع بیش از ۲۰۰ بازی ملی دارند. به بازی فردا به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های استقلال با احترام نگه می‌کنیم. ما استقلال هستیم و هیچ وقت برای نتیجه مساوی به زمین نمی‌رویم.

استراماچونی اضافه کرد: آمدن به یک کشور و تیم جدید برای مربی راحت نیست. خیلی از چیزها متفاوت‌تر از آن چیزی است که من در سابقه کاریم دیده‌ام. من هر روز سعی می‌کنم بهتر و بهتر شوم. اوایل برای ساختن تیم مشکل داشتیم. نتوانستم از اول فصل فلسفه خودم را دنبال کنم. در شغل ما این اتفاق ممکن است بیفتد. ما به زمان نیاز داریم خودمان را با شرایط لیگ و بازیکنان تطبیق دهیم. این پروسه تمام نشده و ما باید پیشرفت کنیم. این پیشرفت ما در بازی‌ها نشان داده می‌شود. برای ما مهم است که بلوغ و سطح‌مان را حفظ کنیم. می‌دانیم برگشتن به تهران با امتیاز سخت است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.