به گزارش روزنامه شرق، این شکایت سه ماه قبل به دست مأموران پلیس رسید. دختر نوجوانی همراه پدرش به مأموران مراجعه کرد و پدر مدعی شد جوانی که راننده یک وانت است، دخترش را اغفال کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده ‌است.

این مرد در شکایت خود گفت: شغل من و همسرم طوری است که فرزندمان ساعت‌های طولانی را در خانه تنها می‌ماند و پسر جوان که مهرداد نام دارد و راننده وانت است، در نبود ما دخترمان را اغفال  و او را  آزار و اذیت کرده ‌است.

دختر نوجوان نیز تأیید کرد که از سوی مهرداد مورد تعرض قرار گرفته است. او گفت: من و مهرداد با هم آشنا بودیم اما من راضی به برقراری رابطه نبودم و او به من تعرض کرد.

این دختر حاضر نشد درباره نحوه آشنایی‌اش با مهرداد توضیح دهد اما وقتی مهرداد تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: من راننده وانت هستم و بار جابه‌جا می‌کنم. یک روز دختر نوجوان با من تماس گرفت و خواست با هم دیداری داشته باشیم. من به او گفتم نمی‌شناسمش و تلفنم برای کار است و مشتریان با آن تماس می‌گیرند.

این دختر اصرار کرد و این‌طور بود که با او قرار گذاشتم. وقتی او را دیدم به من گفت یک روز که در جاده با خانواده‌اش می‌رفته از کنار ماشین من عبور کرده و مرا دیده و عاشقم شده و شماره تلفنم را از روی وانت برداشته‌ است. همین باعث آشنایی و ارتباط بیشتر ما شد. من بیشتر شب‌ها با او قرار می‌گذاشتم. دلیلش هم این بود که شغل پدر و مادر دختر نوجوان طوری بود که بعضی شب‌ها اصلا در خانه نبودند و او راحت می‌توانست بیرون بیاید. ما مدت زیادی است که با هم ارتباط داریم و گفته‌های این دختر درباره اینکه به او تعرض کردم، درست نیست.

با این حال، شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران با توجه به شکایت دختر و پدر، این جوان را بازداشت کرد. وقتی دختر نوجوان مورد پرسش قضات قرار گرفت، اظهارات مهرداد را تأیید کرد و گفت: من در جاده عاشق او شدم ولی راضی به رابطه نبودم البته بعد از آن اتفاق چیزی نگفتم اما وقتی پدرم فهمید ناراحت شد و تصمیم گرفت شکایت کند.

با پایان گفته‌های متهم و شاکی، قضات دختر نوجوان را برای معاینه به پزشکی قانونی ارجاع دادند و پرونده در شعبه ۱۱ در حالی رسیدگی است و پسر جوان در بازداشت به‌سر می‌برد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.