این مطلب را یکی از مشاوران بلومبرگ تایید کرد. بلومبرگ اعلام نکرد آیا برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد خواهد شد یا خیر، ولی برای نامزدی در انتخابات مقدماتی دو ایالت واجد شرایط شده است.
 
این شهردار میانه روی سابق شهر نیویورک نبرد سختی برای پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات که به طور جدی در بهار آغاز شده است، پیش رو دارد.
 
تبلیغات آنلاینی که بلومبرگ در حال تامین هزینه آن است و هنوز شروع نشده، ولی قرار است روز جمعه آغاز شود، چهار ایالت آریزونا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین را هدف قرار خواهد داد.
 
دستیار بلومبرگ تایید کرد قرار است این تبلیغات در دوران انتخابات مقدماتی ادامه پیدا کند چه وی تصمیم بگیرد نامزد شود چه خیر.
 
نیویورک تایمز نخستین بار جزئیات این خبر را منتشر کرد. این چهار ایالت از جمله برخی از مورد مناقشه‌ترین ایالت‌ها در انتخابات مقدماتی هستند.
 
ترامپ سال ۲۰۱۶ در هر چهار ایالت به پیروزی دست یافت، ولی نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که وی در انتخابات سال ۲۰۲۰ در این مناطق آسیب پذیر است. بلومبرگ در انتخابات میان دوره‌ای سال ۲۰۱۸ میلیون‌ها دلار به دموکرات‌ها در سراسر آمریکا کمک کرد.
 
دموکرات‌ها بیش از پیش نگران هستند در حالی که حزبشان تلاش می‌کند نامزدی برای انتخابات معرفی کند، ترامپ بتواند در ایالت‌های مورد مناقشه به برتری دست یابد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.