بعضی از هواداران تیم فوتبال استقلال از صبح امروز (دوشنبه) در اعتراض به فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی با این باشگاه، مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع کرده‌اند. این در حالی است که با گذشت زمان به تعداد این هواداران اضافه می‌شود.

در حالی که هواداران استقلال علیه مدیران باشگاه شعار می‌دادند، مهدی کشاورز پیشکسوت باشگاه استقلال که به میان آنها آمده بود، با این هواداران درباره مشکلات پولی و انتقال پول که برای باشگاه ایجاد شده، صحبت کرد، اما هواداران ناراضی استقلال با او درگیر شدند. یکی از آنها گفت که مدیران باشگاه باید پاسخگو باشند، نه اینکه یک پیشکسوت مانند کشاورز را به میان هواداران بفرستند.

همچنین یکی از کارمندان باشگاه استقلال به هواداران ناراضی گفت که استراماچونی هنوز ایران را ترک نکرده است! این در حالی است که سرمربی ایتالیایی آبی‌ها صبح امروز، ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

هواداران حاضر مقابل ساختمان باشگاه استقلال، شعارهایی علیه امیرحسین فتحی، وزارت ورزش و جوانان و مسعود سلطانی‌فر سر دادند و خواستار برکناری مدیرعامل آبی‌ها شدند. استقلالی‌ها جواد زرینچه، سرپرست تیم محبوب‌شان را نیز از شعارهای خود بی‌نصیب نگذاشتند.

در حالی که میان هواداران شایعه شده بود که فرهاد مجیدی به‌زودی هدایت استقلال را بر عهده می‌گیرد، آنها از این انتخاب ناراضی هستند و معتقدند مجیدی در زمان مربیگری در استقلال، کارنامه قابل قبولی از خود ارائه نکرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.