مرد جوان گفت : مثل شیطانی بزک کرده در کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده بود و من طبق روال هر روز که در مسیر رفت و برگشت به محل کارم مسافرکشی می‌کنم این زن جوان را سوار خودروی خودم کردم.

 او روی صندلی جلو در کنارم نشست و گفت: خودرو را دربست کرایه کرده ام و لطفا مسافر دیگری سوار نکنید. در این لحظه من با تعجب به صورت او نگاه کردم و گفتم: اگر خودرو را دربست گرفته اید پس چرا روی صندلی جلو نشسته اید؟ زن جوان با عشوه گری در پاسخ به این سوال جواب داد: روی صندلی عقب احساس تنهایی می‌کنم، ولی در کنار یک مرد خوش تیپ، می‌توانم قیافه بگیرم و تازه این طوری کسی به ما شک نخواهد کرد و....

زن جوان با گفتن این جملات به صورتم نگاهی انداخت و با دیدن اخم در چهره ام خیلی سریع عذرخواهی کرد و گفت: اگر ناراحت هستید پیاده بشوم.

مرد ۳۵ ساله در دایره اجتماعی کلانتری افزود: من که دنبال یک لقمه نان و بدبختی هایم بودم و تا به حال با چنین زنانی چندین بار برخورد داشته ام بلافاصله در کنار خیابان توقف کردم و به او گفتم: خواهش می‌کنم بروید و روی صندلی عقب بنشینید. زن جوان همچنان با ناز و غمزه سعی می‌کرد مرا به حرف بکشد و کار ما داشت به جر و بحث کشیده می‌شد که ناگهان یک خودروی پراید در کنارمان توقف کرد و ۲ جوان عصبانی از خودرو پیاده شدند. آن‌ها به طرف ما آمدند و با معرفی خود به عنوان مامور از من پرسیدند شما با این خانم چه نسبتی دارید و چرا مزاحم او شده اید؟ در این لحظه مامورنما‌ها مرا بازرسی بدنی کردند و با برداشتن تمام مدارک شناسایی، تلفن همراه، وجوه نقد داخل جیب هایم و ۲ عدد عابربانک از خودرو پیاده ام کردند و یکی از آن‌ها به همراه زن جوان خودروام را با خود بردند.

مرد جوان افزود: در این لحظه همدست آن‌ها نیز با این ادعا که می‌خواهد از داخل خودرو دستبند بیاورد تا مرا همراه خود ببرد قصد داشت با خودروی پراید از صحنه متواری شود که دو جوان موتورسوار به دادم رسیدند و او را دستگیر کردیم.

ما موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادیم و البته من در پاسخ به این سوال که چرا با خودروی شخصی مسافرکشی می‌کنی هیچ پاسخی نداشتم که بدهم. مرد جوان گفت: ماموران انتظامی، زن جوان و متهم دیگر پرونده را در کمتر از یک ساعت دستگیر کردند و این طعمه خیابانی در حضور همسرم ادعا می‌کرد با من ارتباط قبلی داشته است و می‌خواست با این حرف‌ها آتش به زندگی ام بیندازد که البته تحقیقات پلیس نشان داد او و همدستانش از سارقان شیاد هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.