به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور  روز سه شنبه در هشتمین همایش مدیران و مسئولان ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که به میزبانی نیروی زمینی سپاه در سالن غدیر مجتمع فتح المبین این نیرو برگزار شد، افزود: نیروی زمینی سپاه برای ایجاد امنیت در مرزهای شرق، شمال غرب و غرب یک سری اقدامات گسترده از جمله استحکام مرزها، محرومیت زدایی و استفاده از نیروهای بومی برای تامین امنیت منطقه انجام داده است.

 فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر حمایت‌های همه جانبه استکبار جهانی و حمایت از تروریست‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی اظهار داشت: آمریکایی‌ها حمایت‌های گسترده و همه جانبه‌ای از تروریست‌های پژاک، کومله و دموکرات انجام می‌دهند.

وی  یادآور شد: با وجود حمایت‌های همه جانبه آمریکایی‌ها از تروریست‌ها، نیروی زمینی سپاه با همه توان در مقابل تروریست‌ها ایستاده و امنیت قابل قبولی در مرزهای شمال غرب، غرب و جنوب شرق ایجاد کرده است.

سردار پاکپور با توضیح ابعاد حمایت‌های عربستان سعودی از تروریست‌های جیش الظلم تاکید کرد: یکی از کشورهای مرتجع منطقه تاکنون دست کم سه هواپیما سلاح و تجهیزات در اختیار تروریست‌های جنوب شرق کشور قرار داده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: تروریست‌های جیش الظلم، پژاک، کومله و دموکرات از تجهیزات مدرنی برخوردارند و این نشان می‌دهد که آنها از حمایت‌های همه جانبه ایالات متحده، عربستان سعودی و هم پیمانان آنها در منطقه بهره می‌برند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به لزوم توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد امنیت پایدار در منطقه ادامه داد: نیروی زمینی سپاه با اطاعت از  رهبری تلاش کرده تا اقداماتی همچون ایجاد زیرساخت‌های امنیتی و معیشتی در جنوب شرق، غرب و شمال غرب کشور؛ یک امنیت قابل قبول ایجاد کند که به لطف خداوند تاکنون توانسته این کار را به خوبی انجام دهد.

سردار پاکپور با اشاره به ابعاد خدمات پزشکی و معیشتی نیروی زمینی سپاه در مناطق کمتر برخوردار که تدبیر اولیه آن توسط شهید شوشتری کلید خورده است؛ خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه در مناطق عملیاتی دارای تجهیزات بسیار خوبی هستند و توانسته اند انواع خدمات را به مردم و پرسنل در این منطقه ارائه دهند.
 وی همچنین گفت:‌درآمد نیروی زمینی سپاه در بیمارستان‌ها صرف کمک به معسرین و نیازمندان در مناطق عملیاتی می‌شود و این خود یک زیرساخت بسیار خوب امنیتی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.