شیوع ویروس کرونا در ایتالیا باعث شده تاکنون ۲۳۳ نفر جان خودشان را از دست بدهند و افراد زیادی نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. با این حال قرار است رقابت‌های لیگ ایتالیا امروز (یکشنبه) برگزار شود.

ماریو بالوتلی، مهاجم برشای ایتالیا با اعتراض به این شرایط گفت: پول در مقابل سلامتی ارزش ندارد و باید از خواب بیدار شویم. هیچ مزخرفی برای من ننویسید مثل اینکه در رسانه‌ها بگویند شما محافظت می‌شوید! چه کسی اهمیت می‌دهد اگر بازی کنید یا نه؟ با استادیوم‌های خالی هیچ اتفاقی برای شما نخواهد افتاد! من فوتبال را بیشتر از شما دوست دارم، اما بازی‌ها به خاطر سفر با اتوبوس‌ها، قطارها، هواپیماها و حضور در هتل خطرناک است. در هر صورت، ما با افراد خارج از محیط کار خود در تماس خواهیم بود. من خودم با این شرایط فرزند خودم را ندیده‌ام. چطور باید فوتبال بازی کنم.

بالوتلی که خیلی عصبانی بود اضافه کرد: من نمی‌خواهم مادرم که تقریباً هر روز او را می‌بینم و با او غذا می‌خورم، به چیزی از من آلوده شود. او هم‌سن من نیست و هر قدر هم که من فوتبال را دوست داشته باشم، سلامتی او را به خطر نخواهم انداخت. چرا باید در این شرایط بازی کنم، چون بحث پول در میان است یا عده‌ای سرگرم می‌شوند؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.