حمید رضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه در آغازین روزهای سال نو  با اشاره به  سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری  که جهش تولید را از ابزارهای قدرت خواندند ، در پیامی گفت:  گروه فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده ورق های تخت خاورمیانه و منطقه منا ، با وجود تمام سختی ها و تحریم ها،  توانست سال گذشته را با موفقیت پشت بگذارد  و همچنین  سال جدید را نیز با قوت هرچه تمام تر با ثبت رکوردهای تولید آغاز کند.

وی در این پیام افزود : در سال گذشته گروه فولاد مبارکه در تولید، فروش و سودآوری، همراستا با شعار سال ۹۸ و « رونق تولید » اقدام های موثری را انجام داد که ماحصل آن دست یابی به تولید ۶ میلیون و ۴۵۳ هزارتن کلاف گرم و فروش ۷ میلیون و ۵۸۰ هزار تن محصول به ارزش ۳۹۱ هزار میلیارد ریال شد . 

مدیر عامل فولاد مبارکه بیان کرد : در سال جاری نیز مصمم هستیم تا با انجام تکمیل طرح شهید خرازی(نورد گرم ۲ ) در شرکت فولادمبارکه، توسعه فولادهرمزگان، بهره برداری از فولاد سنگان و فولادسفید دشت، ظرفیت های جدیدی را به توان تولیدی کشور اضافه کنیم  تا علاوه بر تامین نیاز بازار داخل ، معضلات صنایع پایین دست مرتفع شود.

عظیمیان در بخش دیگری از این پیام تصریح کرد:  فولادمبارکه همراه با نهضت ساخت داخل و بومی سازی قطعات و تجهیزات استراتژیک، توانسته نوید بخش « رنسانس بومی سازی » ایران اسلامی باشد. اقدامی که به یقین تقویت بنیه اقتصادی کشور و قطع وابستگی را به همراه دارد.

به گفته وی، اگرچه شرکت فولادمبارکه به صورت مستقیم تحت فشار محدودیت های بین المللی  قرارگرفته است، اما تمامی سختی های پیش رو با هدف سربلندی نظام و اراده آهنین رزمندگان خط مقدم جبهه صنعت از بین خواهد رفت .


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.