علی محمد مرادی در جریان جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی، بیان کرد: در نزد خداوند قسط از عدالت بالاتر است و رای دادن نیز نوعی شهادت محسوب می شود. خداوند می فرماید حتی اگر گفتن حق و شهادت علیه شما و یا به ضرر پدر و مادر شماست، با صداقت و حقانیت شهادت دهید. بنده نیز از شما می خواهم امروز به حق شهادت داده و نظر جناحی و گروهی را کنار بگذارید. اگر آقای خاوازی شایستگی لازم را نداشت بنده در اینجا از ایشان حمایت نمی کردم.

وی در ادامه اظهار کرد: آقای خاوازی فردی مناسب برای این پست بوده و توانایی این کار را دارد. از شما می خواهم با رای اکثریت از ایشان حمایت کنید.ایشان شایستگی تصدی این وزارت خانه را دارا هستند.

نماینده مردم قروه و دهلران در مجلس تصریح کرد: ایشان فردی ولایتمدار، مومن، فرهیخته و مدیری شایسته است. بدون هرگونه سو گیری شخصی و جناحی برای بخش کشاورزی تلاش می کنند. مهارت های فنی و توانایی رهبری و عملگرایی و تواضع و مردم داری ایشان سبب شده همواره به عنوان مدیری نمونه از ایشان یاد کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: سوابق ایشان نشانگر بهره گیری از خرد جمعی و نظر کارشناسان است و هیچگاه به دنبال کسب منافع شخصی نبوده. ایشان سلسله مراتب مدیریتی تا معاون وزیر راه را مرحله به مرحله طی کرده و رشد سرطانی نداشته‌اند. هدایت ، ترویج و آموزش کشاورزی نوین را سه سال بر عهده داشته است.

وی در پایان افزود: ایشان را در وزارت جهاد کشاورزی به عنوان بنیان‌گذار نظام نوین می شناسند. ایشان فردی با تخصص مرتبط و جوان و کارآمد است. سوابق ایشان نشان می دهد انتخاب ایشان مبتنی بر شایسته سالاری است. ان شاءالله به زودی شاهد ارتقای این وزات خانه با تصدی‌گری ایشان باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.