حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در گفتگو با صدا و سیمای مرکز همدان با اعلام مطلب فوق افزود: این قتل خانوادگی ، صبح روز ۱۱ اسفند سال ۹۳ از سوی تنها فرد باقیمانده این خانواده که با فردی از اهالی ماکو از شهرهای آذربایجان شرقی ازدواج کرده بود به فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی می شود.

قاتل فردی ۳۹ ساله و دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت بوده که چهار نفر از اعضای خانواده شامل دو پسر به نام های سعید و وحید را با سلاح گرم و دختر معلول این خانواده بنام زهرا به همراه مادر این خانواده را خفه می کند.

قاتل پس از ۴۰ روز از وقوع جنایت توسط کارآگاهان اداره اگاهی همدان در اول اردیبهشت سال ۹۴ دستگیر و پس از محاکمه در دادگاه کیفری شعبه یک همدان به چهار بار قصاص محکوم می شود.

پس از اعتراض به رای توسط قاتل و تایید مجدد رای در دیوان عالی کشور نهایتا امروز صبح قاتل در زندان مرکزی همدان به دار مجازات آویخته شد.

دادستان عمومی و انقلاب همدان علت طولانی شدن زمان رسیدگی را پیدا شدن پدر خانواده (اولیاء دم ) و آغاز روندی جدید در پیگیری پرونده اعلام کرد.

دادستان همدان خاطرنشان: این قاتل، سر دسته اغتشاشگران و افراد شرور در نارآرامی های اخیر زندان مرکزی همدان بود که قصد داشت با ایجاد نا امنی و اغتشاش از زندان مرکزی همدان فرار کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.