به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا جاستین اماش، نماینده مستقل ایالت میشیگان برای به راه اندازی کمیته تحقیقاتی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را مورد تمسخر قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: فکر می‌کنم اماش نامزد فوق العاده‌ای خواهد بود، بویژه از زمانیکه او در منطقه خود عقب افتاد و هیچ شانسی برای حفظ کرسی خود در کنگره ندارد.

جاستین اماش که در ماه ژوئیه از حزب جمهوری خواه کناره گیری کرد، با راه اندازی یک وب سایت اعلام کرد به عنوان یک نامزد مستقل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کند. اماش از سال ۲۰۱۱ به عنوان نامزد حوزه انتخابیه میشیگان در مجلس نمایندگان حضور داشته و پس از خروج از حزب جمهوری خواه شانس انتخاب مجدد خود برای نمایندگی کنگره را تحت الشعاع قرار داده است.

هنوز مشخص نیست که آیا تصمیم اماش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تاثیر قابل توجهی بر رقابت میان ترامپ و جو بایدن، نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ خواهد داشت یا خیر.

اماش یکی از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ به شمار می‌رود. او نخستین نماینده جمهوری خواهی به شمار می‌رود که خواستار استیضاح رئیس جمهور آمریکا شده بود.

دونالد ترامپ هم پیشتر در حساب توییتر خود جاستین اماش را هدف حملات لفظی قرار داد و نوشت: هرگز هوادار اماش نبودم؛ یک بی‌عرضه کامل که فقط برای مطرح کردن نام خود با من و جمهوری‌خواهان مخالفت می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.