نیروهای تیپ ششم الحشد الشعبی براساس اطلاعات دقیق خود در عملیاتی پیش دستانه با پشتیبانی هوانیروز ارتش اقدام به پاکسازی چند ناحیه تا کوهستان حمرین در منطقه عملیات صلاح الدین کردند.

جاده اصلی استان اصلاح الدین از جمله نواحی مورد پاکسازی بود و نیروهای امنیتی در جریان این عملیات خود هفت تروریست را کشته و پنج مقر هسته های داعش را کشف کردند.

در این مقرها مقادیری سلاح و مهمات و تجهیزات پشتیبانی پیدا شد.

ایجاد کمربند امنیتی در دو منطقه حیاتی استان دیالی

نیروهای الحشد الشعبی از آغاز ایجاد "کمربندهای امنیتی" در دو منطقه حیاتی در استان دیالی عراق خبر دادند.

صادق الحسینی از فرماندهان الحشد الشعبی در گفت وگو با سایت المعلومه گفت: یگان های الحشد الشعبی عملیات گسترده ای را برای تقویت نقاط مراقبت و دیده بانی امنیتی بویژه در عمق دو منطقه نفت خانه و اطراف دریاچه حمرین در 80 کیلومتری شمال شرقی بعقوبه آغاز کردند. این عملیات در چارچوب "کمربندهای امنیتی" برای مقابله با هرگونه حملات تروریستی داعش انجام شد.

وی افزود: تقویت نقاط مراقبت و دیده بانی برای مقابله با خطرات تروریسم در مناطق و روستاهای نزدیک استقرار نیروهای الحشد الشعبی و قطع راههای نفوذ تروریست ها که خطری امنیتی بویژه در ماههای گذشته بوده است، انجام شد.

دستگیری یک تروریست در منطقه القائم

واحد اطلاعات نظامی عراق از دستگیری یک تروریست در منطقه القائم در استان الانبار خبر داد.

به گزارش سایت المعلومه، واحد اطلاعات نظامی عراق در بیانیه خود آورده است: ماموران واحد اطلاعات نظامی لشکر هشتم با هماهنگی اطلاعات فرماندهی عملیات الجزیره و همکاری تیپ 30 پیاده نظام توانستند یکی از تروریست ها را در ناحیه الرمانه در شهر القائم دستگیر کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.