عبدالرحیم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهارداشت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر در برخی از شهرهای استان روز پنجشنبه و جمعه کلیه صنوف و بازار بروجرد نیز تعطیل شد.

وی با بیان اینکه شلوغی معابر، اماکن عمومی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی شهرهای استان سبب شد تا این تصمیم گرفته شود افزود: کلیه صنوف، مغازه‌‌ها، بازار و فروشگاه‌های زنجیره ای در این دو روز تعطیل خواهد بود و تنها نانوایی‌ها، مرغ فروشی‌ها و سوپر مارکت‌ها باز است.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: قرار بود مدارس به صورت اختیاری از روز شنبه بازگشایی شود ولی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت کردن مسائل بهداشتی به تاریخ دیگری موکول شده است.

وی تاکید کرد: صنوفی که اجازه بازگشایی ندارند و جزء مشاغل حساس و پر خطراند نیز همچنان تا اطلاع ثانوی  بسته خواهند ماند.

رحیمی تصریح کرد:  در ایام شب‌های قدر هستیم و به طبع مردم دوست دارند که برای برگزاری مراسم احیاء به مساجد بروند و در آن محل این مراسم معنوی را برگزار کنند اما خواهش بنده از همه همشهریان بروجردی این است که کلیه مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی را چه به صورت فردی و چه گروهی رعایت کنند تا مشکلی نه برای خودو نه برای دیگران ایجاد نشود. توصیه من به مردم این است که حتی الامکان در خانه بمانند و از رفتن به اماکن عمومی و پر ازدهام خودداری کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.