مهدی رسول پناه سرپرست پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در مقابل خبرنگارانی که مقابل درب باشگاه او را برای مصاحبه نگه داشتند، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: ما قرارداد شرکت آتیه داده پرداز را الحاقیه دادیم و شرکت باید طبق برنامه زمانی به باشگاه پول بدهد که این اتفاق رخ داد و به امید خدا فردا پول بازیکنان و مربی پرداخت می شود.

از رسول پناه در رابطه با دلیل حضور بیرانوند در باشگاه پرسیدند که رسول پناه بیان کرد: چیز خاصی نبود و صحبت کردیم. ناراحتی ای هم نبود.

او در رابطه با اینکه شنیده می شود 110 میلیارد به عنوان کف پرداخت شرکت آتیه داده پرداز در قرارداد نیامده است، عنوان کرد: بله ثبت شده است. در نشست مطبوعاتی ما گفتیم و شرکت هم گفت.

از رسول پناه در رابطه با دارایی های باشگاه برای شرکت در بورس پرسیدند که او گفت: صحبت کردیم. این روند ادامه دارد. فردا هم جلسه خصوصی سازی هستیم.

سوال بعدی از رسول پناه در رابطه با اعلام دو عضو دیگر هیئت مدیره پرسپولیس بود که او از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: این ها در میان وظیفه های مجمع است و صحبتی با من نشده است.

از رسول پناه پس از اینکه چند سوال از خواجه وند در مورد مسائل حقوقی پرسیده شد، در این رابطه پرسیدند که آیا خارجی ها و به خصوص استوکس بازمی گردند. سرپرست باشگاه اینطور به این سوال واکنش نشان داد: ما برای آقای بشار، رادو و اوساگوآنا نامه زدیم تا به تمرینات بیایند .استوکس هم بازیکن پرسپولیس است و روند حقوقی پرونده اش در حال طی شدن.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.