سرهنگ علی محمدی با اعلام خبر دستگیری شرور فضای مجازی گفت: در پی اعلام مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی پایتخت مبنی بر اینکه فردی در پیج اینستاگرامی خود علاوه بر بار گذاری تصاویری از قدرت نمایی خود اقدام به انجام تبلیغات غیر مجاز می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با رصد  اطلاعاتی مخفیگاه،  مشخصات و هویت اصلی گرداننده این  صفحات،در حوالی شمال غرب تهران شناسایی شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم از مرجع قضایی اخذ شد، اظهار داشت: روز گذشته _نهم تیر ماه_ در یک عملیات پلیسی،  مأموران این پایگاه  موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر کرده و برای  ادامه تحقیقات به  پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به کسب درآمد نامشروع و دریافت مبالغ هنگفت از طریق تبلیغات غیرقانونی در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرامی اقرار کرد، اضافه کرد:متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطر نشان کرد: پلیس با رصد مستمر فضای مجازی با مجرمان و افرادی که بخواهند چه در  فضای مجازی و چه در فضای حقیقی نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.